jump to navigation

Els pares cada cop tenen més mala llet… dilluns, 11 Agost, 2008

Posted by murtra in Cinema, Criaturetes, FreakPower.
Tags: , ,
trackback

Per si no fos prou greu que hi hagi pares que facin anar els seus nens així pel món…

Fa dentetes eh?

Fa dentetes eh?

O així (jo crec que aquest nen ja és prou grandet per mirar-se al mirall i veure què porta!!!)

Jo ja no tinc dents de llet!

Jo ja no tinc dents de llet!

Avui he trobat el súmmum: un pobret recent nascut entregat a la depravació d’un pare cruel! He d’admetre que em fa una mica de iuiu i tot (a més de gràcia, què hi farem, el cas és que és una foto boníssima!).

Glups!

Glups!

Aprofito per estrenar la categoria “Criaturetes”, però prometo no acaparar-la!

Anuncis

Comentaris»

1. darebilly - Dimarts, 12 Agost, 2008

Bwaaaaaaaaaaaaa ha ha ha ha!!!

el de l’Alien, es pot comprar per Amazon????? 😀

2. Idees per a Carnestoltes (III): tota la família « Flors i Violes - dilluns, 26 gener, 2009

[…] En fi, com ja us deia, el més important és triar una bona disfressa per a la petitona. Com sempre, internet és una font d’inspiració. Ja vam comentar un altre dia que hi ha pares molt cabrons… […]


Deixa un comentari

