jump to navigation

El projector definitiu diumenge, 6 Juliol, 2008

Posted by murtra in Cinema, De compres, FreakPower.
Tags: , ,
trackback

Potser s’abusa de l’adjectiu “definitiu”; passejant per internet i la blogosfera, es poden trobar moltes coses qualificades de “definitives” i jo per això m’estimo més intentar evitar l’adjectiu sempre que sigui possible. Però, és clar, no sempre ho és. Mireu si no què vaig veure a l’aeroport de Schiphol (Amsterdam) fa un parell de setmanes:

R2D2,rèplica,schiphol
Una rèplica a mida real, penses…

Ja em teniu allà amb el nas enganxat a l’aparador, mirant-me una rèplica maquíssima a mida real de l’R2D2, quan em fan notar que, a més, és un projector de DVD inalàmbric! Imagineu-vos-ho: per allà on sortia el petit holograma de la princesa Leia (“Help me Obi Wan Kenobi; you’re my only hope”) es projectaria a la pantalla del menjador la saga vella d’Star Wars, sense pijadetes remasteritzades, mentre jo tota feliç em prendria la cerveseta fresca que aquest estiu el destí em nega!!

Això, és clar, quan tingui 2700 euros que no sàpiga on invertir… perquè el que no es pot negar és que el preu se m’escapa una mica de pressupost.

projector inalàmbric,dvd,r2d2,star wars
Però és un projector!!! Llàstima de preu (o de sou meu…)

Anuncis

Comentaris»

1. Un altre reproductor que quedaria maco « Flors i Violes - dilluns, 1 Setembre, 2008

[…] que més us agraden comencen amb “En un futur postapocalíptic…”), potser l’R2D2 és una mica massa bufó per a vosaltres i us estimeu més aquest altre reproductor de […]


Deixa un comentari

