jump to navigation

Lego! No t’ho acabaràs diumenge, 18 Mai, 2008

Posted by murtra in De compres, Internet, Jocs Clàssics.
Tags: , ,
trackback

El Lego és, més que una joguina, gairebé una declaració d’intencions.

Encara que personalment em va caure una mica en desgràcia quan van començar a simplificar els dissenys de Lego City i, sobretot, quan van treure l’espantós Lego per a nenes, amb els seus colors pastel i els seus conjunts de ponis i gatets…

lego nenes rosa joguines sexistes

El cas és que de petita vaig jugar massa hores amb Lego per agafar-li mania de debò; sempre et queda un afecte remanent quan t’has passat tantes estones construint gratacels i trens elèctrics (que s’havien d’anar a comprar a Andorra!) i rebuscant amb la mà per la capsa de peces per trobar exactament la mena de finestreta que volies per a l’helicòpter que estaves muntant… Us en recordeu del rac-raaac-raaaac de les peces quan les remous? Ai, que em poso nostàlgica… Encara tinc els armariets de calaixos extraïbles plens de peces que em van regalar quan vaig fer 8 anys, i un parell de timbals de detergent d’aquells que eren rodons, i alguna capsa plena de peces… Ara que jo mateixa tinc una nena en projecte, hauré d’anar-ho a buscar! Però en tot cas, com que passaran uns quants anys abans ella no pugui jugar-hi, us deixo amb enllaços de Lego de grans. Que no ens ho acabarem!

Passejant-me per la xarxa vaig ensopegar amb aquesta joia. Es tracta d’una pàgina on et pots dissenyar el que vols construir amb Lego i després comprar exactament les peces necessàries. Ideal per fer regals personalitzats! O per comprar-te exactament el que et fa falta…

I una pàgina de productes Lego descatalogats o difícils de trobar. Em preocupa veure que molts són accessoris dels trens… eren una de les meves coses preferides!

I per acabar, la que potser serà la meva propera compra online…

Lego escacs chess ajedrez

Llàstima que sigui tan fatal per a la meva economia!

Anuncis

Comentaris»

1. darebilly - diumenge, 18 Mai, 2008

Ohh, has plasmat perfectament la sensació de jugar a jocs de construcció!! I si, els timbals de detergent servien precisament per aixó, per guardar les peçes. Quina gran troballa per les mares!!!

Ara bé, jo era dels “altres”, dels del TENTE (ara és el binomi PS3-XBox360, però abans de l’era de les màquines era LEGO-TENTE).


Deixa un comentari

