jump to navigation

Matxambrat de links I dilluns, 11 febrer, 2008

Posted by murtra in Matxambrat de links.
trackback

De vegades trobo pàgines que em criden l’atenció i que per si soles no donen per un post sencer. Comencem amb aquestes:

A remolc de ma germana, a poc a poc m’he anat interessant pel disseny. No em passo a Mac ni res així, però em criden l’atenció pàgines com Els 10 principis dels disseny web efectiu, que explica com miren els usuaris les pàgines web (resumint: diagonalitzant i sense llegir).

O aquesta altra, Mala Ciencia, ideal per la gent com jo, protestona però que potser per falta de coneixements científics es queda sense protestar prou. Seria una llàstima!

I ara una del meu àmbit: el Servei Lingüístic de la UOC. Mireu-vos sobretot l’apartat de “Dubtes més freqüents”: és un pou d’informació!

Anuncis

Comentaris»

No comments yet — be the first.

Deixa un comentari

