jump to navigation

Motivacions dimecres, 23 gener, 2008

Posted by silentdoc in Consoles, FreakPower.
Tags:
trackback

Bueno, 2 mesos de blog i encara no havia fet cap entrada del Guitar hero … ja anava sent hora 😉

Fa una setmana encara no que vaig aconseguir-me petar-me el Guitar Hero II en Expert (avui em peto el Rock the 80’s, q només em qda una cançó i em poso amb el 3 😉 ). Tot i que el meu nivell és prou decent (25 cançons a 5 estrelles amb el GH2 en expert), encara hi ha bitxos pel món que em peguen varies – moltes – patades … com per exemple aquest crio de 9 anys 🙂 Aquest post d’autohumiliació és per si us voleu mirar la cançó més xunga de la història dels GuitarHero (no custom). Es “Through the Fire and Flames” de DragonForce, i la toca un crio q és una estrella de la comunitat de la Guitarra de plàstic.

PD .- No tinc cap pressa … quan vaig començar a jugar al Quake tb hi havia molta gent que em donava mil patades …  temps al temps 😉

Anuncis

Comentaris»

1. darebilly - dissabte, 26 gener, 2008

Miren, miren lo que pasa por jugar a los Nintendoooooooossss!!!

MISTER DANGEEERRRRRRRRRRRRRR!!!!

(tot amb l’oportú accent Chavista, que sino no té cap gràcia)
😀

2. murtra - divendres, 1 febrer, 2008

Avui he vist que el dia d’aquest post és el nostre rècord de visites… sí que hi ha gent que li agrada, això de la guitarra, ja podrien aprendre a tocar la de veritat no? 😛


Deixa un comentari

