jump to navigation

Rèquiem dissabte, 8 Desembre, 2007

Posted by murtra in Amiguets quadrúpedes, Cuina, FreakPower.
trackback

Ahir, en plena ressaca de la victòria als Colonistas de Catan, vaig arribar a casa i em vaig trobar un altre trofeu:

dragonet.gif

Després d’un breu moment d’emoció en què pensàvem que era un pollet de colom, va resultar ser un dragonet ja parcialment mastegat i digerit. La panxeta llefiscoseta que es va revelar quan l’equip d’anàlisi va girar-lo va confirmar el diagnòstic. Continuem esperant poder informar-vos d’una caça de colom en el futur.

Anuncis

Comentaris»

1. Xabaras - dissabte, 8 Desembre, 2007

CTHULHU !!!

(A.K.A.”Spyro the sandwich”)

2. murtra - dissabte, 8 Desembre, 2007

Ja voldria Chtulhu un profundet així 😀

3. darebilly - dissabte, 8 Desembre, 2007

nyam, nyam!!!

t’imagines comercialitzar galetes amb aquesta forma? segur que en aquesta societat boja i consumista que tenim triomfarien per Halloween.

Per cert, téns idea de si va ser l’Sputnik el perpetrador d’aital gesta?

4. murtra - diumenge, 9 Desembre, 2007

suposo que sí, perquè m’ho vaig trobar al passadís de casa, si no va ser l’Sputnik la cosa és una mica tètrica… (a més de gore)


Deixa un comentari

