jump to navigation

S’acosta nadal ! dimecres, 5 Desembre, 2007

Posted by silentdoc in FreakPower, Jocs Clàssics.
trackback

Iei !!! Mireu que he trobat !!! Frikis al poder !!!

S’acosta nadal i els frikis cada cop estem més a prop de dominar el món !!! Bwaaahahahaha !!! Navegant per una de les pàgines que em miro a dirari m’he trobat aquesta perla :

Arbre PacMan

El tenen posat a la torre Picasso a Madrid, a la zona de Nuevos Ministerios, ni més ni menys. Arribarà un dia que serem els amos de tots !!! Bwaahaahaha !!

(via Microsiervos)

Anuncis

Comentaris»

1. darebilly - dimecres, 5 Desembre, 2007

Eiiii!!!

mentre dura l’espera perquè m’arribi la inspiració per a un post propi, jo comento, comento…

Això ensenyarà al món que, de Freaks n’hi ha a tot arreu. Ara veig que fins i tot a llocs importants a l’administració o empreses, perquè per col·locar l’arbret així…

per cert, no en vendràn cap aixì, a l’IKEA, no?

2. murtra - dimecres, 5 Desembre, 2007

Em pregunto si fa musiqueta…

3. darebilly - dijous, 6 Desembre, 2007

Evidentment hauria de ser la musiqueta de PACMAN, i cap altreeee!!!

4. silentdoc - dijous, 6 Desembre, 2007

Waka waka waka waka waka … 😛


Deixa un comentari

